ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری جدید ساعت دیواری شامل او دست از وسایلی میشه که علاوه بر کاربرد زیادش همچنین از لحاظ زیبایی دکوراسیونمان تاثیر بسیار زیادی در معماری داخلی خونه هاتون داره بخاطر همینه که بایستی در انتخاب انواع ساعت دیواری وسواس خاصی به خرج بدید . ناگفته نماند اغلب افراد در زمان خرید ساعت دیواری بیشتر به طرح و قیمتش دقت میکنند و مابقی فاکتورها رو در نظر نمی گیرن.

ساعت دیواری مدل اورانوس سپید

البته این موضوع فقط درمورد ساعت دیواری نیست بلکه اغلب مردم در موقع خرید اکثر لوازم منزل و دکوراسیون هم صرفا به همین شیوه عمل میکنن. این نوع انتخاب خوب میتونه مشکلاتی رو برامون داشته باشه و یک نوعی اشتباه در خرید هم محسوب میشه. اما اصلا جای نگرانی نیست. ما در کنار شماییم تا باهم مروری داشته باشیم که چه مسائلی باید در مورد خرید ساعت دیواری توجه داشت. توی این مقاله خلاصه وار باهم یاد میگیریم بهترین انتخاب رو در زمینه خرید ساعت دیواری داشته باشیم خوشحال میشیم تا انتهای مقاله با ما باشید.

خلاصه ی موارد مهم در خرید ساعت دیواری:

خب در پاراگراف بالا گفتیم اکثریت مردم توی خرید ساعت دیواری آنچنان که دقتی در خرید ساعت دیواری به خرج نمیدن. اکثر مردم موقع خرید اطلاع ندارن که توی خرید ساعت دیواری بجز طرح و قیمتش به چه چیزهای دیگری هم باید توجه و دقت کنن؟ مهمترین مواردی که موقع خرید ساعت دیواری بایستی بهشون دقت بشه شامل موارد زیر هستن.

  • اندازه ساعت دیواری
  • نوع طرح ساعت
  • متریال یا همون جنس
  • نوع موتور بکار رفته
  • نوع بسته بندی
  • خدمات پس از فروش

اندازه ساعت دیواری:

از موارد بسیار مهمی که باید موقع خرید ساعت بهش توجه ویژه داشته باشید. اندازه ساعت ها می تونن از جنبه های متفاوتی مهم باشن. از اشتباه رایج برای نصب ساعت دیواری همخوانی نداشتن بین ابعاد دیواری که قراره روش نصب بشه با اندازه ساعت میباشد. نصب یک ساعت کوچک بر روی دیوار بزرگ و برعکس نصب یک ساعت بزرگ بر روی یک دیوار کوچک، همچنین نصب یک ساعت دیواری بزرگ و گردبر روی ستون یا یک دیوار باریک، قطعا دکوراسیون شما را به یک فاجعه تبدیل خواهد کرد. پس بهترین کار قبل از خرید ساعت دیواری، انخاب یک ساعت دیواری با سایز مناسب برای دیوار یا مکانی است که میخواهیم ساعت روی آن سوار شود.

ساعت دیواری مثلثی شکل

نوع طرح ساعت:

از دیگر فاکتور های مهم که همیشه برای افراد اهمیت زیادی داره همون طرح ساعت دیواری هست. انتخاب طرحی مناسب از میان انواع طرحهای ساعت دیواری بیشتر به سلیقه شخصی و خواسته افراد بر می گرده اما روی هم رفته سعی کنید در انتخاب یک طرح طرحی رو انتخاب کنید که بیشترین سازگاری رو با معماری منزلتون داشته باشه. عدم سازگاری ساعت دیواری با دکوراسیون منزلتان میتونه اثر منفی بصری داشته باشه.

متریال یا همون جنس:

ساعت دیواری جدید: ساعت دیواری شامل او دست از وسایلی میشه که علاوه بر کاربرد زیادش همچنین از لحاظ زیبایی دکوراسیونمان تاثیر بسیار زیادی در معماری داخلیاز دیگر فاکتور هایی که موقع خرید ساعت دیواری توجه ویژه ای باید بهش بشه همون جنسش میباشد . باز انواع مختلف متریال در ساخت ساعت دیواری استفاده میشود. از چوب (MDF) گرفته تا گلس و فلز و شیشه که به تنهایی یا بصورت ترکیبی از این موار ساخته میشوند. انتخاب نوع جنس ساعت نیز هم به بودجه افراد و هم به سلیقشون مربوطه ولی روی هم رفته سعی کنین  مدل ساعتی رو انتخاب کنبن که بیشتر سبک وزن و از مقاومت قابل قبولی برخوردا باشه. با رعایت این دو فاکتور هم نصب ساعت روی دیوار بسیار راحت و بی دردسر خواهد بود و هم عمر ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع موتور بکار رفته:

اکثر ساعت دیواری دارای دو نوع موتور هستند یا بصورت تیک تاک و یا بصورت روانگرد و بیصدا. نوع موتور روانگرد با کیفیت معمولا یک مقداری از نظر قیمتی نسبت به تیک تاک گرانتر میباشد. محل نصب ساعت دیواری اکثرا اتاق پذیرایی، محل کار، اتاق خواب یا حتی آشپزخانه میباشد.خیلی از افراد هستند که به صدای تیک تاک ساعت خیلی حساس هستند و صدای تیک تاک براشون آزار دهنده میباشد این افراد باید از نصب ساعت دیواری بخصوص در اتاق خواب خودداری کنند و چاره این مشکل استفاده و خرید ساعت دیواری میباشد که دارای موتور روانگرد و بیصدا و یا استفاده از ساعت های دیجیتالی میباشد. موتور روانگرد و بیصدا با کیفیت ساخت خوب میتواند از گذینه های مهم انتخاب ساعت دیواری باشد.

موتور ساعت دیواری روانگرد تایوانی

نوع بسته بندی:

خرید کادوی مناسب و در عین حال با بسته بندی خوب برای عزیزانتان با چالش های خاصی روبروست اگر بسته بندی ساعت دیواری برایتان مهمه حتما این مورد رو هم در نظر بگبرین بخصوص برا افرادی که قصد هدیه دادن دارن بسته بندی خیلی مهمه تا بدین طریق زیبایی هدیه شما چند برابر شود. باکس های تولید شده با MDF از جذبه خاصی برخوردار هستند. قیمت این باکس ها نیز از باکس های کارتونی به مراتب بالاتر میباشد. استفاده از ام دی اف باعث میشه تولید کننده باکس در انواع طرحها بتونه تولید کنه و در اختیار مشتری قرار بده. مزیت برش با لیزر این است که طرح های بسیار ظریف و جذابی را می توان روی جعبه ایجاد کرد حتی عکس شخص را میتوان رو آن حک کرد.

خدمات پس از فروش:

این مورد برا بیشتر خریداران شناخته شده نیست و بیستر هم دنبال این فاکتور نیستن. اما گفتن این مورد ضروریه که بدونیم برای ساعت دیواری هم  میشه خدمات پس از فروش دریافت کرد. ساعت دیواری بخصوص قسمت موتور بیشتر مورد بحث ما است که در صورت خرابی بتونیم اقدام به بازسازی و تعمیر اون کنیم.

لیست انواع ساعت دیواری در پایین میتوانید مشاهده و خرید کنید


‫0/5 0 نظر