بسته بندی شکیل پستی

بسته بندی مرسولات پستی

خلاصه تفاوت بسته بندی ساده با ویژه سفارشی:

بسته بندی ویژه سفارشی:

جعبه “سفارشی ویژه” محکم، زیبا و از جنس چوبی MDF میباشد. نوع بسته بندی سفارشی طوری است که شما میتوانید متن و یا حتی عکس دلخواه خودتون را برا ما بفرستین تا ما روی جعبه سفارش به زیباترین حالت ممکن حک و برایتان ارسال کنیم.

همیشه خرید کادوی مناسب برای عزیزانتان با چالش های خاصی روبروست اگر میخواهید این محصول را بصورت ویژه و خاص بخرید بخصوص برای هدیه حتما از بسته بندی سفارشی ویژه استفاده کنید تا زیبایی هدیه شما چند برابر شود…

بسته بندی ساده:

بسته بندی ساده نیز مثل سایر سفارشهای اینترنتی که محصول با بسته بندی از جنس کارتن که با دقت و ظرافت بسته بندی شده و به مشتری ارسال میشود.

توضیحات تکمیلی درباره بسته بندی ساده با ویژه سفارشی:

بسته بندی ساده با کارتن:

بسته بندی مرسولات پستی با کارتون

کارتن‌‌ها یک استاندارد صنعتی در بسته بندی محصولات به شمار می‌‌روند و رایج‌ترین و متداول‌ترین نوع از انواع جعبه مقوایی می‌‌باشند. طول و عرض و ارتفاع این کارتن‌‌ها می‌‌تواند دقیقاً مطابق با ابعاد سفارش شما باشند. بسته‌بندی مقوایی نسبتا ارزان است. به دلیل شکل ساختاری که دارد و وزن کم آن، دارای کمترین هزینه حمل و نقل پستی و انبارداری می باشد.جعبه های مقوایی، جعبه های از پیش ساخته هستند که برای طیف گسترده ای از فعالیت ها و بسته بندی مواد و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند.از آنجا که کارتن ها وزن سبکی دارند، جزومواد بسته بندی ارزان و سریع به حساب می آیند. کارتن های مقوایی از لایه های مختلفی ساخته میشوند که شایع ترین نوع کارتن های مقوایی شامل پنج لایه مناسب، برای حمل وزن سنگین و سه لایه برای بسته بندی های سبک می باشد. از مزایای کارتنهای مقوایی می توان به دوستدار محیط زیست و مقرون به صرفه، برای بسته بندی نام برد. کارتن های مقوایی می توانند بازیافت و استفاده مجدد شوند.

بسته بندی مرسولات پستی

بسته بندی ویژه و سفارشی چوبی (MDF):

بسته بندی سفارشات با جعبه ام دی اف

جعبه های ساخته شده با ام دی اف MDF عموما از زیبایی خاصی برخوردار هستند. از آنجایی که استفاده از ام دی اف MDF دست تولیدکننده را در ایجاد انواع طرح بر روی جعبه باز می گذارد، لذا میزان زیبایی یک جعبه ساخته شده با ام دی اف MDF به محدودیت و وسعت خلاقیت تولیدکننده آن بستگی دارد. مزیت برش با لیزر این است که طرح های بسیار ظریف و جذابی را می توان روی جعبه ایجاد کرد حتی عکس شخص را میتوان رو آن حک کرد. یکی از استفاده های خیلی خاص از این مواد برای ساخت جعبه سفارشات فروشگاه میباشد. جعبه های سفارشی چوبی ام دی اف MDF به تازگی از استقبال عمومی خوبی برخوردار شده اند و همین امر باعث شده که سفارش جعبه ام دی اف MDF توسط مشتری بالا برود بخصوص برای مشتریانی که قصد خرید و هدیه دادن آن به دوستان و عزیزانشان را دارند.

طرح های مختلف ام دی اف

همیشه خرید کادوی مناسب برای عزیزانتان با چالش های خاصی روبروست اگر میخواهید این محصول را بصورت ویژه و خاص بخرید بخصوص برای هدیه حتما از بسته بندی سفارشی ویژه استفاده کنید تا زیبایی هدیه شما چند برابر شود… نوع بسته بندی سفارشی طوری است که شما میتوانید متن و یا حتی عکس دلخواه خودتون را برا ما بفرستین تا ما روی جعبه سفارش به زیباترین حالت ممکن حک و برایتان ارسال کنیم. جعبه “سفارشی ویژه” محکم، زیبا و از جنس چوبی MDF میباشد.

ورود به فروشگاه آلتین مارک

‫0/5 0 نظر