تابلو نخی سفارشی

ریسمونا عصر جدید- بافت تابلو نخ و ریسمان مشابه ریسمونا عصر جدید/ بافت تابلو با چهره ارسالی شما

حتما اجرای گروه ریسمونا در زمینه کار هنری در قسمت هشتم عصر جدید رو مشاهده کردید که به روی صحنه رفت و با نخ و ریسمان تصویرهای هنری می سازند. در این اجرا آنها بسیار سریع و هماهنگ با ریتم موسیقی تصویر مرحوم جمشید مشایخی هنرمند بزرگ ایران را تصویر کردند و نظر مثبت داوران را با 4 رای کسب کردند.

سفارش و خرید تابلوی نخی با عکس ارسالی شما
توضیحات کامل درباره تابلوهای نخی

بافت تابلوی نخی ریسمونا

ریسمونا عصر جدید- بافت تابلو نخ و ریسمان مشابه ریسمونا عصر جدید

و اما طریقه بافت این تابلوها چطور انجام میشود:

برخلاف بافتنی های معمول هیچ گره و بافتنی در این اثر انجام نمیشود بلکه تمامی نخ ها با کمک میخ های حاشیه چوب دایره ای شکل بطور مستقیم کشیده و به اطراف وصل میشوند به این صورت که نخ از یک میخ به میخی دیگر کشیده میشود تا یک اثر خلق شود. با هنر میخ و نخ با استفاده از یک نخ بلند، میخ و یک صفحه چوبی که اغلب به شکل دایره است میتوان پرتره‌های فوق العاده‌ای خلق کرد. هرچه نخ‌های بیشتری از یک منطقه عبور کند، تیره‌تر می‌شود و به این ترتیب سایه‌های مختلف شبیه طراحی‌های مدادی ایجاد می‌شود. این واقعیت که می‌توانید هر تصویری را تنها با یک خط راست ایجاد کنید باور نکردنی است. هر اثر از یک خط شروع واحد شروع شده و کم کم به یک نقاشی پیچیده با هزاران خط متقاطع تبدیل می‌شود.

 

نحوه سفارش و مشاهده ویدیوی بافت و نمونه تابلوهای بافته شده <<اینجا کلیک کنید>>

 

تابلوهای درست شده تماما کار دست میباشد و با ظرافت خاصی از سه اجزای میخ و نخ و چوب تشکیل شده است. چوب محصول ام دی اف تقویت شده و مرغوب که دارای رنگ خاصی میباشد که با ظرافت هر چه تمام برش و رنگ شده است. همچنین محصول دارای قاب بسیار زیبا از جنس ام دی اف میباشد که ارزش محصول را دو چندان میکند و برای هدیه و کادو گذینه ی بسیار مناسبی است و این قابلیت را دارد که شما متن دلخواه و سفارشی خودتون رو به ما ارسال کنید و ما آن را روی قاب محصول به زیبایی حک کنیم. جنس نخ مورد استفاده نیز از نخ مرغوب و ابریشمی میباشد.

 

‫0/5 0 نظر